FLYTT TILL NORGE

i morgon är det faktiskt dags! 
 
Det jag som jag aldrig trodde skulle hända. Men jo visst, jag & Lucas kommer flytta till Trondheim. Ihop med Mia & Micke. Och det känns spännande, kul & läskigt. 
Det som känns lite roligt är att jag och jag och Mia har under alla våra 13 år sagt att vi ska flytta ihop någon gång under våran ungdom! men antagligen när vi va singlar tänkte vi. För vi har ju pojkvänner osv. Men nu flyttar vi alla fyra ihop. Vilket känns verkligen skit kul! Ett bra gäng människor.
 
 
en grotesk bild, från mitt rum. Som är FULL med packning. Känns kaos i mitt huvud. Hur ska jag veta att jag har med allt?! ( har faktiskt skrivit en pack-lista. hehe)
 
Nu ska jag fortsätta med min packning. Kika gärna in här. för här kommer det komma upp roliga bilder och (mest till familjen som vill ha koll på vad jag gör, hehe)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0