TACO-FREDAG

...med mina sambos.
Som äntligen, äntligen flyttar till våran nya lägenhet på Måndag. Can't wait!!
 
 
Dom senaste dagarna har det varit JOBB på schemat. Jag jobbar numera i en butik som heter Chantal. En stilren, fräsch butik för alla mellan 18-70 år. typ. Det går bra, och det ligger väldigt centralt och nära (Där vi kommer bo på måndag)
Dit vi flyttar heter Bakklandet. Och man kan förknippa det med Gamla stan i Stockholm. Liknande i alla fall. Ett väldigt mysigt område, med lite äldre hus.
I morgon ska jag först jobba på Chantal 09:00-18:00 och sedan på Restaurangen... Det blir tufft. Men det är lika bra att jobba på.
Ikväll har vi ätit en väldigt god Fredags- Taco och varit riktiga svennar, kikat på Idol och grejer. Tagit ett glas vin. Jo livet leker här borta.
Men måste erkänna att jag längtar lite hem. Mest efter min familj.
Så om någon i min familj läser detta så saknar jag er jätte mycket. allihop. Att man faktiskt kan sakna familj/släkten som man saknar en kompis. Jag gillar att umgås med dom helt enkelt. Hi ho.
 
nu ska jag sova. Ska upp halv sju i morgon.
puss kram.


Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

2013-10-22 @ 13:38:56
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Felicia, mormor, mamma

Hej Elin, åå va gulligt du skrev att du saknar oss, vi saknar dig med! Herre gud va vackra bilder du tar! Mormor och mamma hälsar så mycket! Morfar är uppe i Norland och jagar älg. Han har skjutit en älg :D Bra va!?!? Nu sitter jag bredvid mormor hemma hos henne framför brasan medans hon stickar..I dag har jag och mamma kört spinning, efter det åt vi lunch här i nodsta och nu chillar vi bara...Vad gör ni? Hur går det på jobbet? Hur mår ni? :D PUSS OCH KRAM! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-10-22 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0