morgon godis

Något jag verkligen hakat upp mig på är Smoothies på morgonen.
Det är verkligen perfekt. Man kan ha i allt man tycker är gott? helt perfekt.
 
Gårdagen här i Tronhdeim bjöd på Jobb, på restaurangen. Där både jag Mia & Lucas jobbar nu. Ikväll är det samma sak som gäller. Mellan 17.30 - 03.30.
Det känns ganska skönt och jobba en helg. Spenderar inga pengar. Utan tjänar pengar istället. Det skulle även vara skönt med ett till jobb så man kan få lite jobbtimmar i veckorna. Men det blir det troligtvis. Jag ska på tre "jobbsamtal" nästa vecka. På, måndag, tisdag & Onsdag. Så då får vi hoppas på något.
 
Ejj, nu ska jag göra nått vettigt.
Puss kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0