mitt namn är fyndare.

Trippen till shopping centrumet var en ren hit alltså!
 

Jag hade inte planerat att köpa någonting speciellt, nu när jag ska försöka hålla i pengarna lite också! Gick in på BIKBOK och hittade tre as coola tröjor för 29:- st. Alltså tre för 87 kr. Är det inte helt OK?!
Det är sånna där småköp man blir så glad in i själen av. Att man inte spenderat ett skit, men ändå gått hem med tre st tröjor!! Eller genser som man säger här.
 
Hur som haver, Rätt & Slätt. hehe. så ska jag och Lucas göra hemmagjorda hamburgare, och sedan slå på en film. Detta blev en bra dag. Kanske avslutar kvällen med en god smoothie och lite träning.
 
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0