todays pictures

hej, godkväll & god natt!
 
idag har varit en lång dag. Gick upp kvart över fem, började jobba 7 och slutade halv fem. Det va ju huvudet rätt ner i soffan efter det.
Jag & Lucas gjorde efter det världens godaste middag. på länge. Super god kyckling, potatis och morötter i ugn och rödvinssås. MUMS! det blev även lite över som jag har till lunch i morgon på jobbet. Älskar när man har med sig goood mat. Då bara längtar man till lunch rasten.
 
Jag känner att jag kommit in i ett bra jobb-mode nu! Så det känns väldigt skönt att jag jobbar mycket nu! På fredag är det löning och det kommer va så jävla värt allt jobb & slit. nu ska jag kolla på en serie.
 
god natt!
PUSS
 
 


Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

Fina bilder :)
Den maträtten lät jättegod förresten!

2013-11-27 @ 00:25:46
URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0