lately in my head - work and work


Det har varit en hel del jobb för mig. Har jobbat sen i måndags och idag är min ända lediga dag. Och då är det såklart möte på restaurangen. Så nu blir det jobb igen tills på Söndag. Men det är bra. Och tiden går hyffsat fort här.
Igår jobbade jag först på butiken och sen restaurangen och det gick helbra. Kändes inte att jag jobbade hela dagen. Har fått i mig ett bättre jobb-mode. Om man kan kalla det så!
 
Det blir mindre gym då jag jobbar mer, vilket är synd! Men det kommer igen det med. Men försöker göra lite övningar hemma osv!
Stor puss & kram till alla hemma som läser det här. Saknar mamsi och hela familjen!
 
LOVE


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni bara ligger där och chillar i soffan. Underbart. Puss Mor

2013-11-17 @ 23:23:35
Postat av: elin

haha ja helt underbart ;)

2013-11-18 @ 09:15:56
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/
Postat av: elin

haha ja helt underbart ;)

2013-11-18 @ 09:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0