ibland behövs det en dos med inspiration

 
sitter hemma själv. Eller micke kom hem nyss. Men har suttit hemma själv nu ett tag och haft det jätte mysigt. Det är lite kallt här hemma så jag tände massa ljus och sitter här under en filt och ska snart sätta på en film och göra lite te. Det är sånna saker man får göra till sent på natten när man är ledig dagen efter. Eller hur?
Lyxa till det för sig själv.
Det är viktigt!
 
 
idag har jag jobbat mellan 13-21. Och det var en väldigt långt daaag. Ni vet den tog aldrig slut och jag stod själv i butiken dom fyra sista timmarna. Så det va extra lugnt. Eller " rolig " som man säger här.
I morgon är jag faktiskt ledig. och det ska bli jätte skönt. Ska försöka hinna med massa saker som jag vill göra. Som tex. Gymma (det ska jag göra)
               Ta en kaffe på solsiden någonstans och bara njuta
                Kolla i lite affärer och få inspiration (och kanske köpa lite.. eheh)
 
Lite sånt. Har också nu bestämt på riktigt att jag stannar här i Trondheim över Jul. Vilket jag var lite osäker om i början. Ska alltså jobba under jul. Det känns lite konstigt. Har inte ens känt efter ordentligt. Då bryter jag väl ihop eller nått. Så jag & Lucas ska fira jul själva här (lite mysigt ändå) för mia och micke åker till svealandet. heh.
ha det folket!
 
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0