hemma och mår bra.

 
Jag har aldrig varit med om en sådan lugn kväll. NÅGONSIN. Jag gjorde allt man kunde gånger 100.. Lite långsökt. Nu ligger jag hemma framför tv:n och har precis ätit mat, lite stekt ris med broccoli och kyckling med lite gottigheter
 
Lite random bilder från Instagram så länge när jag inte har något nytt att bjuda på.  
.
I morgon är jag som sagt ledig och längtar faktiskt till att strosa runt i lite affärer och kika på grejer till rummet. Som vi inte har någonting än. Vill ha någon mysig filt. Typ som min halsduk som jag stickat ungefär. Den ser ni högst upp till höger på bilderna.
Kanske ska köpa nytt garn och sticka något mer?
Nu blir det te-mys.
I'm happy right now.
 
LOVE
 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja Elin på riktigt den sjalen var jätte jätte fin! Sticka en till! :D

2013-11-12 @ 13:06:57
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0