hej & godmorgon

 
Vaknade idag av att jag trodde jag låg ute på gatan och hundra lastbilar körde förbi. Så mycket låter det in till vårat rum. Plus att dom tömmer någon jävla glaskross PRECIS utanför oss. Det är ju inte direkt ett sånt frästande ljud på morgonkvisten kl 8 när man ska gå upp vid 9.
Så jag gick upp och lag mig i soffan istället. Jag river nog av ett litet träningspass här hemma istället. Har aldrig lust att gå hemifrån innan jobbet såhär för att träna. Känns som att det ska bli jätte stressigt. Men har ju god tid på mig egentligen.
What ever. Ska kolla på lite sex and the city nu istället. eller bara ligga här i soffan och lyssna på musik.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0