HALLOWEEN

 
Hej mina kära vänner!
 
Befinner mig i Trondheim, i Norge. Som alla vet. Och funderar över halloween.Jag kommer ihåg när jag och mitt lilla tjej gäng va yngre. Då tog vi denna högtid på fullt allvar. Nu ba... sitter jag själv framför soffan ? medans Lucas jobbar och mina två andra sambos umgås med lite folk på annat håll.
 
Blir faktiskt lite deprimerad när jag kollar på alla som klär ut sig och går ut på Mobergs ikväll. Jo det är sant. Jag vill också. I alla fall ikväll. Det är lite fram och tillbaka med det där. Just nu vill jag bara ut och dansa på en skön klubb, Medan när man jobbar så tänker man bara JOBB, och det är därför man är här. För att spara pengar och jobba. Och det innebär ju att man inte kan gå ut hur som helst eller att man kan shoppa eller handla hur mycket man vill. och det är faktiskt lite svårt.
Men jag vet att det kommer vara värt i slut ändan när jag sitter här med en hel del på kontot istället. Jag ska fan inte klaga. Har gjort mig en hur god middag som helst med ett glas vin och sitter och glor film. Ska även jobba imorgon klockan 12. Så måste vara pigg.
 
Är nog inne i en sån period att jag tänker "moget" om man nu kan kalla det så. "ansvarsfullt" tänker på ekonomin. Tänker på min sömn. Tänker på min hälsa. osv osv.
Jag trivs fruktansvärt bra här. Men saknar min familj och släkt väldigt mycket. Har bara varit här lite mer än en månad. Herregud. aja. puss på er.

 saknar lite sånt här folk,
LOVE


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vackra bilde!

Svar: tack syrran :D
elin

2013-11-02 @ 02:27:45
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0