godmorgon allt för tidigt

 
Hej & God morgon!
Idag stod väckarklockan på 05.15 (allt för tidigt) men av någon konstig anledning så flög jag upp ur sängen utan problem. Jag börjar 07.00 idag och måste gå klockan halv sju, för jag ska jobba på en annan butik idag nere på "stan" Ska dock bara "tell varer" asså inventering typ.  Men det är ganska skönt det, för då kommer jag sluta tidigt. Så då ska jag hinna med en sväng till gymmet.
 
Det va så roligt när jag skulle försöka ställa klockan inatt. Jag vaknade till typ 00.30 och fick för mig att jag inte ställt klockan och jag hade samtidigt drömt någon random dröm så va lite flummig, då skulle jag få till det att ställa klockan. och det tog mig kanske en kvart att göra det för jag va så trött och trög i huvudet så jag kunde inte räkna ut när jag skulle behöva gå upp om jag började klockan sju, så där låg jag och ställde klockan på 03.00 och tp 4.15 osv hahaha... det roliga va att jag hade redan ställt klockan. men ah. helt trög i skallen i alla fall.
 
blev en jätte lång historia.
nu ska jag kila iväg!
LOVE
 
(bjuder på en allt för härlig sommarbild i denna vinterkyla...)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0