FRUKOST

såhär ser min frulle ut då jag inte pressar gröt som jag gjort under en lång tid nu.
 
Idag börjar jag faktiskt klockan 14. Ganska skönt. Fast sov en timme längre i morse då. Har  lyckats träna lite, duscha och käkat frulle. Snart ska jag och lucas koka ihop våran första potatisgratäng. Får se hur det slutar? Sen blir det bara att gå direkt till jobbet.
 
Något jag har fastnat för är "Efter Tio" på kanal fyra. Det är så skönt att börja dagen med en massa svenska ansikten som man känner igen. För man får ju en hel del dos av norska så det räcker och bli över under dagen. Hiho.
Ha en bra dag!
 
LOVE


Kommentarer
Postat av: Mathias

Ser ut som en god frukost! :) Ha en fin dag!

2013-11-15 @ 11:38:50
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0