flickan med guldbruna ögon.

En bild på min kärlek

Hallåvänner!
 
Idag har det varit en jätte bra dag! jag började klockan nio och jobbade bara till två. Tog sedan en liten promenad med Lucas. Vi gick till en jätte fin plats med världens finaste utsikt! Det är väldigt vackert här när man kollar på stan överifrån.
 
Sen tränade jag lite och käkade lite middag. Nu sitter jag helt själv hemma och kollar på Idol, tar ett glas rödvin och har gjort mig lite Gino. Frukt & Grönsaker i ugn med riven choklad på. (70% kakao choklad) en nyttig liten efterrätt.
 
ha det gott mina vänner!
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Flickan med guldbruna ögon, är det Lucas eller? Hi hi hi. Ginon ser super smarrig ut.

2013-11-25 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0