en härlig dag i det gråa Trondheim, Norge!

utsikten och miljön är väldigt fin här!  även fast det är grått och tråkigt väder.
 

Jag, & resten av folket jag bor med tog oss ut på en promenad idag! Väldigt mysigt och välbehövts. Det regnade och va ganska grått men ändå en mysig stämning. Vi gick igenom bakklandet som det kallas. (gamlastan typ) och gick förbi massa mysiga Cafeer osv.
Sedan tog vi oss till en gigantisk och häftig kyrka och trodde att man kunde gå inte och kolla,men det kunde man inte. Stängt. Men det va fantastiskt att bara stå utanför och kolla på den!
Sen hittade vi ytterligare ett mysigt cafe och tog oss en varm choklad. Supermysigt.
 
Nu är det dags för möte nere på restaurangen. Hade dock inte bangat på att bara ligga i soffan och glott solsidan.... Men men... Ha de!
 
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Riktigt härliga bilder! Ha en fortsatt fin kväll! :)

2013-11-17 @ 18:34:39
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Mamma & Håkan

Vilken härlig söndag och jätte fina bilder. Kram från Mamma och Håkan

2013-11-17 @ 21:26:00
Postat av: Felicia/syrran/Fille <3

Häftiga bilder!! Njut av tiden i Norge Elin!! Här hemma missar du ingenting!! Allt är som vanligt! Du saknar det nu men när du väl är här kommer du inse vad du hade i Norge! Hoppas din resa i Norge blir oförglömligt bra! Du vet att jag älskar dig!! <3

Svar: tack så mycket Syrran :) ja jag längtar hem oerhört mycket. men du har rätt. man kommer inse att det här va rätt bra när man kommer hem!ha det så kul i Finland!!! Ska inte pluppen med då? hoppas allt går bra då. Puss hadet bra. älskar dig! hälsa pappa
elin

2013-11-21 @ 00:35:42
Postat av: Felicia/syrran/Fille <3

Häftiga bilder!! Njut av tiden i Norge Elin!! Här hemma missar du ingenting!! Allt är som vanligt! Du saknar det nu men när du väl är här kommer du inse vad du hade i Norge! Hoppas din resa i Norge blir oförglömligt bra! Du vet att jag älskar dig!! <3

2013-11-21 @ 00:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0