A COZY TIME SPEND WITH A FRIEND

En riktigt bra ledig bra ännu en gång. Jag har fått lite vettigt gjort här hemma & sedan en fin dag nere vid solsiden.
 
 
 Jag fick med mig från stan en päls som jag kan visa sen. Och jag tänker inte skylta med att den kostade 20 KRONOR?! eller päls och päls. Men jag använder det som det i alla fall. det är grejen med mig. Jag hittar alltid massa saker på REA. och då pratar jag as mycket rea. Som här om dagen hittade jag två snygga tröjor från BIKBOK för 29 kr st.
Tidigare idag fick jag mig ett mördar ben pass på gymmet. Skönt efteråt. jobbigt som fan under tiden. Får vi se vilken tränings verk man får imorn då.
Nu ska jag & Lucas fixa lite mat och sedan lägga oss som två soffpurjolökar. standard AB här. eheh.
 
ha det min vänner
LOVE
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg din länk på fb, gud va kul att gå in och läsa hur ni har det i grannlandet:) Njut av tiden där!

2013-11-12 @ 19:26:12
URL: http://vanessavera.blogg.se
Postat av: pappa

Du ser ut att må bra Elin, puss och kram från pappa.
hälsa gutten din..

2013-11-13 @ 02:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0