samtidigt i en annan del av staden

Jag och Lucas har flyttat till en pytteliten söt etta i Norrtälje. Super billig hyra och perfekt för oss två. Vi har nu bott här en vecka, och jag älskar det mer än någonsin! 
Det funkar perfekt. 
Jag tycker dock det är lite läskigt/ovant att bo "själv" utan föräldrar och mamma vägg i vägg. Helt seriöst nu, man är ju ändå ganska van med att mamma lagar mat ibland, tvättar mina kläder ibland, och drar med damsugaren i mitt rum om hon har lust. Världens bästa mamma. Här sker inget automatiskt, man gör allting själv. En skön känsla! 
Jag vill inte framstå bortskämd, för jag gjorde allt själv hemma. Men ändå, så märktes det att man hade en mamma i huset. Antar att jag är påväg att bli vuxen. Wierd! 
 
nu ska vi gå och lägga oss, i morgon är det fredag och det står PRAKTIK på schemat, som det gjort i 8392749874 miljoner år nu. och kommer göra i 92973 år till.  
 
SOV GOTT & TA HAND OM VARANDRA! 
en bild på mig & min älskade mamma!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0