hårproblem?

 
Såhär ser mitt hår ut när det är utsläppt (och nyduschat, och nyfärgat) hehe. så inte alltid. men ibland, och då trivs jag i det? 
men av någon anledning lyckats det ALLTID åka upp i en bulle på skann.. Någon som känner igen sig, snälla hör av dig så kan vi starta bulle-klubb. närå!
Men allvarlig, det är ju så sköööönt med allt på samma plats. Tycker även att det är ganska snyggt. men kanske inte varje dag? ehe.
Nu ska jag  till alicia som gör hemma gjorda Langos?! undra hur dom kommer smaka. hehe. Kollade tidigare idag igenom en massa Peace And Love bilder och blev sjuukt sugen på langos. Så får jag sedan förfrågningen om jag vill komma på langos-date? jaaaaaa taaaack. 
 
vi hörs fox. puss
 
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Ååååååh langoooos... Vi kan starta bulle-klubb iaf är precis likadan! :O

2013-07-30 @ 15:02:04
URL: http://zeta.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0