latley from my life.

har haft en full vecka med jobb. och den här veckan blir det lite mindre jobb. men det är skönt det med ibland. Då kan jag fokusera på att träna och kanske julpynta lite? :)
igår va jag på julbord med mitt jobb. Alltså klädbutiken. Det va jätte mysigt, jätte mycket folk och faktiskt god julmat. Som bestod av ribbe, pinjekött, kalkon, potatis, rödkål, julepölse (julkorv) och lite mer såser och guckor. hehe! Spännande att pröva annan julmat än vad man är van med !
nu ska jag ner till restaurangen och ha möte.
 
puss på er
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det för gott ni har på tallrikarna? Man blir ju sugen . . . . Hi hi

2013-12-02 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0