Bra start på dagen.

 
väldigt bra start på dagen med en bra frulle. PW i solen och sedan en smoothie på det. (healthy life) kan man ju låssas iallafall. haha..

Känner för min del att det blivit väldigt mycket mat på senaste. Men det är väl bättre än godis & chips? right.. Ikväll åker jag & Lucas in till Stockholm för att kolla på bio. Och göra mig av med dom sista pengarna jag  har kvar. Sorligt. 
Jag är nämligen ledig ca 10 dagar. Sedan har jag bara 4 natt pass kvar. Sen bär det av till Spanien, (barcelona) med Lukkepojk. Efter vi kommit hem väntar något väldigt spännande. Hoppas allt blir av!
 
Puss på er.  (töngigt avslut, men vafan ska man skriva?)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0