destroy what destroys you

väldigt snygg kille jag hittade på en tidning idag. eheh
spenderat dagen i skolan var ovanligt trött osv dock. Efter tog mia med mig å bina på ett åk i hennes heta bil esplanaden. Åkte sedan hem till mia en snabbis, rimbo en snabbis och nu är jag hemma. fett rolig daaag eheh. har sedan funderat på varför det finns plats för idioter på denna planet? Får man folk att må dåligt är man bra jävla skicklig på sin grej. om dessa inte skulle finnas skulle man då inte spendera hjärnceller,tid och energ dom. Ni ser? Det kommer absolut inget bra med att bete sig illa. så alla, tänk en gång till och ge fan i att såra folk. Bara en spontan tanke som jag vill dela med mig av. Och ge en extra puss till era nära idag. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0