gåååårdagen

Hejsan, Just nu sitter jag i skolan, och kollar på redovisningar, Såklart så ska jag och emilie inte göra det idag. För att vi är inte klara, Hehe. Så typiskt oss, Jojo. Igå åkte jag och emilie in till norrtälje . för vi skulle till ungdomsmottagningen. plus att vi träffade mia & sarah på stan. Så dom yojnade oss dit. Sen gick vi ner på stan igen, och satte oss och fikade. Förjävla najs. Sen kom andreas förbi och umgicks lite. Sen fick jag och emilie fjärt skjuts upp till sportcentrum, Sen skulle hon ut och springa så, jag och åkte med andreas ner till busstation, och så åkte jag till mia & alicia som va solo hemma. :D
puss



Kommentarer
Postat av: Lia

okej sisåbra :). jo det är bra , men jag har har precis varit sjuk så jag är fortfarande förkyld och så, men annars äre på topp :D! <3

2009-01-29 @ 19:28:26
URL: http://absolutlia.blogg.se/
Postat av: Lia

jaadå :). nej vara med en massa polers :D. självdå? (;<3

2009-01-29 @ 21:32:32
URL: http://absolutlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0