cheers mate

idag är en bra dag!

Jag gick upp lite extra tidigt idag och gjorde mig havregrynsgröt med bär i och en latte på det. Och nu sitter jag i soffan och kollar på något mysigt morgon program. Lite vardagslyx att bara sitta och ha en hel timme på sig innan man ska gå. Sånt gillar jag. Det är skit jobbigt när man går upp från sängen. Men när man väl sitter här med tända ljus och en latte i handen så klagar man inte va!
 
Ska öppna själv på klädbutiken idag, och slutar klockan 17. Sen ska jag släpa mig till gymmet. Vilket kommer bli väldigt kul. Är sugen på att träna.
 
Ha en bra dag.
 
LOVE
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaaaaaa. Det är skit kul vaaaaa. Hahaa, spåååår på kommentaren på min blogg xD (x gubbe? haha, när fan gjorde man en sån sist, shit) "Get a liiiife" hahaha! HAREEEE

Svar:
elin

2013-10-30 @ 12:10:43
URL: http://zeta.myshowroom.se
Postat av: Felicia

ÅÅ va mysigt det låter med latte och tända ljus, nu blir man avis...Saknar dig! Hur gick det på träningen för mig och mamma gick det skit bra! :D <3 PUSS ELIN! <3 Älskar dig!

2013-10-31 @ 00:59:20
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0