standard med frukostbild

 
Hej bloggreaders.
Jag utvecklar frullen lite varje dag. hehe. Frukost = den godaste måltiden på hela dagen., Idag vaknade jag med väldigt mycket huvudverk och jag är säker på att det inte är pga ölen jag tog igår med Mia & Pernilla. Vi satt på ett jätte mysigt cafe/restaurang efter vårat möte och tog ett glas.
I alla fall jag har flyttat sängen till under vårat fönster och tror det är mer pga det jag har ont i huvudet, för det åker in så mycket kalluft hela tiden. Idag är det återigen måndag och en ny arbetsvecka väntar. Jag är ledig på torsdag och längtar tills dess. Då ska jag och lucas lyxa till det med att gå på restaurang.


Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

mm så gott med frukost! :)

2013-11-25 @ 13:15:26
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0