min första potatisgratäng.

Hej & God morgon! (skön rubrik) heh.
 
Jag har precis gått upp och har sällskap av resten av lilla familjen här. Heh. Det är ofta jag går upp och är själv på morgonen. Jag letar desperat igenom hela datorn om man på något sätt kan hitta Victoria Secret Fashion Show, som sändes igår från USA?
Men jag får nog bara inse att jag får vänta tills mellandagarna då det sänds här i Sverige/Norge. Ska och jobba vid klockan 13-21. Ganska skönt ändå att ha rutin. Så nu blir det jobb tills på Söndag. Great.
 
Igår gjorde jag faktiskt min första riktiga goda potatisgratäng. Och det blev verkligen god. Stolt. hehe. Det resulterade även i en väldigt god middag med allt gott på tallriken
 
Nu ska jag njuta vidare av min morgon.
LOVE
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0