lite julkänsla & ledighet

Hej mina vänner!
 
LEDIG DAG! underbart. I morse gick jag upp i hyffsad bra tid och sedan fick jag till det bästa Ben & Rump passet på gymmet någonsin. Kändes jätte bra verkligen. Ni vet den känslan när man inte kan få ut mer ur musklerna? Och efter är man helt skakig? underbart.
Sen möttes jag upp av mia och Lucas, och vi tog en tur i Solsiden shopping. Där jag fick med mig en mössa hem. Sen har jag bara njutigt av dagen med mina sambos.
Tog nu en tur till Clas Olssons och köpte en julstake eller vad fan heter det? Juladventsstage? en vanlig som man har i fönstret ni vet. Aa, nu ska jag kolla en film.
 
är ensam hemma idag, eller micke ligger och sover. hihi.
PUSS PÅ ER
 
min fina julstake och julblomma :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina bilder och va fint du skriver i din blogg om träning och kärlek till Lucas ☺️

Svar: tack du Felicia :D
elin

2013-12-10 @ 01:10:54
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0