EN HELT LEDIG DAG

Hej & Godkväll vänner!
 
idag är det måndag, och jag är LEDIG! det är faktiskt väldigt skönt. Som sagt blir det inte mycket jobb denna vecka. Jag har hunnit träna. (där av egobilden från gymmet. ibland får man ;) ) Sen har vi hunnit städa lite och handlat, och sånt viktigt ni vet.
Nu är det 2 december och jag har noll julkänsla. Kan ju va för att snön har försvunnit och det är typ varmt ute?! nämen.. inge julpynt heller. Börjar inse mer och mer att det kommer va tufft att vara här över jul. Det är typ min släkts höjdpunkt på året. Och brukar väldigt mycket njuta av julen tillsammans med min familj.. Men Lucas syster och hennes dotter kommer hit. Så det är ju trevligt i alla fall. Ska försöka pyssla ihop en mysig jul här med.
Nu ska jag dra igång matlagningen. Pannbiffar & Klyftpotatis står på schemat.
 
PUSS
 
 
 
Det här är även mitt nya träningslinne som jag är väldigt nöjd över. Har alltid tränat i lökiga ginatricot eller HM linnen förut. As varmt och lökigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0