allt för tidigt, allt för trött.

Hej.. och..godmorgon...!
 
Klockan är halv åtta, gick upp klockan 7.15. Somnade ca 3.00 igår då jag jobbade på restaurangen till typ två. Så det betyder att jag fått ca. 4 timmars sömn. Det känns idag. och det är lite motbjudande, men vad ska man göra. Idag väntas ett 9 timmars pass på butiken, sen ska jag ner till restaurangen och jobba natten igen. Och sen pass på butiken på söndagen. SEN väntas två helt lediga dagar. Och då ska jag bara träna, äta bra, sova, njuta och kela med pojkvän. Längtar!
 
Jobbar ni och sliter? Sjukt värt när lönen kommer in på kontot.
kämpa på. Det går fort. Love

en bild på mig ifrån jobbet. ;) med mina favorit byxor/tights
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du är mitt kära barn.

2013-12-15 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0