morgon stunden är den bästa.

en god frukost förlänger ditt trevliga humör.
jag älskar frukostar som ser ut som såhär;
 

Idag vaknade jag upp själv, där vi bor för tillfället. Micke, Mia & Lucas jobbar. Alla förutom jag. Idag kl. 16:00 ska vi åka och skriva på ett kontrakt. På våran väldigt fina lägenhet som blir vår.
 
På måndag, ska jag även på en arbetsintervju för en klädbutik. Det känns bra.
I alla fall, i och med att jag vaknade här helt själv kan man göra sina saker i sin takt och göra vad man vill. Som till exempel att sitta och äta frukost framför Lejonkungen.
 
är det bara jag som får en helt fet känsla på första scenen när Lejonkungen, när "the circle of Life"  låten början. Ni vet maaaaaaa, sebenjaaaaaa, osdfohweaoishaaaaa!" haha. Sjukt bra film i alla fall.
Disney är, och kommer alltid vara dom bästa filmerna.
 
Vi hörs fox.
puss


Kommentarer
Postat av: Felicia

ÅÅ va mysig du ser ut att ha det trots allt! Elin jag önskar dig all lycka till att hitta ett jobb! Du kan det där men att jobba det vet jag! lejonkungen är ju fantistisk! Nu vill jag också kolla på den och äta avokado macka :D hahaha nu fick du mig att bli nyttig i gen! :D Jag och lilli har precis tryckt i oss massa onyttigheter hahaha :D Men nu ska jag ta lite avokado macka ;D Du får ta hand om dig! PUSSSSSSSS

2013-10-09 @ 14:05:33
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0