jättegod fisk gyta.

 
Lyckades jag & Lucas koka ihop idag.
Väldigt enkelt och bra mat.
 

Jag har alltid haft någonting för att göra soppa. & sticka ner en sked i soppan och smaka på maten. Så höll jag jämt på när mamma stod och lagade mat när jag va liten. kommer jag ihåg. Heh.
 
Så tänkte lite & saknade mamma när jag lagade maten. Väldigt gott blev det.
 
Idag har det varit en väldigt bra dag. Söndag. Jag gick upp i tid och åt en stadig frukost (havregrynsgröt) och tog sedan en promenix till gymmet, och fick till ett bra pass. Sedan satt jag i solen ett tag på en brygga och pratade med Alicia. En människa man behöver & saknar en del.
 
Just nu sitter jag och laddar upp i soffan tillsammans med Lucas och Micke för Solsidaaaan! det bästa med söndagar, och man får även höra SVENSKA. är lite trött på att höra norska jämt och ständigt runt omkring dig. hela tideeeen. Så är det. Nu blir det vindruvor. helt random ba " nu blir det vindruvor" haahha.
 
LOVE


Kommentarer
Postat av: Felicia syster yster <3

Fint inlägg Elin!! Fin fisk gryta!! Du ser solbränd och fräsch ut! Jag saknar dig ska du veta! Tänker på dig varje dag.. Tänker att du måste skaffa Viber så vi kan ringa och messa gratis. Det går snabbt och lätt att ladda hem den appen ju hört bah!!

2013-10-27 @ 22:26:22
URL: http://cleanwormcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0