jag höll mitt löfte. morgon spring tur i trondheim

 
 Idag vaknade jag upp och det var helt blått ute. Det fick mig och hålla mitt löfte att springa en runda.
 
 
Det var väldigt kallt, det är så kallt men ändå frisk luft här.
När jag kom in gjorde jag mig en ordentlig frukost och avnjöt den riktigt ordentligt. Snart ska vi ta en promenad till ett shopping centrum. eller (sentrum) som det stavas här. Lucas ska köpa en vinterjacka. eftersom hans blec stulen... tack världen.
Sen ska jag även försöka ta mig till gymmet. Så kan jag verkligen vara nöjd över dagens prestation.
 
Vi hörs snart igen mina vänner.
och tack till mormor som även hittat hit till min blogg. Jag såg din kommentar, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0