Går bättre nu

Tro det eller ej, men det går bättre för oss nu folket!
Vi har fått oss en lägenhet. en väldigt fin lägenhet. Som ligger bra till och är jätte mysig. Det känns så himla bra. Nu är det bara resten kvar.
Jag ska få mig ett riktigt jobb, vi ska få tillbaka allt som har blivit snott. Vi har alltså blivit bestulna på väldigt mycket personliga grejer då vi blivit utslängda från våran lägenhet som vi hade. Därför la vi alla våra saker i ett förråd under en restaurang där mia/jag/lucas jobbar. Sen har vi fått reda på att ALLA mina kläder alltså hela min resväska blivit snodd, och hela lucas resväska och mia och Mickes tv. Resten berättar jag en annan dag. Det går alltså väldigt upp och ner för oss. Men det börjar klarna upp lite nu. Trots allt.
 
här har ni en bild nedanför på min handsome pojkvän, som jobbar som bartender. Sexy.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0