Då bor man här då..

Såhär ser det ut, utanför våran nya lägenhet.
Jag kommer lägga upp bilder när vi fått ordning en del.
 
( den vita halsduken jag har på mig, har jag faktiskt gjort själv. fin, eller vad tycker ni?)

som sagt, nu har vi flyttat och fått lite halvt i ordning.
Det känns helt underbart. Idag har vi varit och shoppat lite. Eller aa.. En toa borste va det enda vi fick med oss hem.
Klockan fem ska jag kila iväg och jobba. Men bara fyra timmar. Ska även försöka att ta mig till gymmet. Om man orkar efter jobbet.
Sen ska jag bara hem hit och mysa i våran super sköna soffa. I morgon är det jobb igen mellan 13-21. Men det känns faktiskt skönt att ha nått att göra om dagarna.
 
usch vad tråkigt inlägg. om en massa jobb & skit?!. aja.
HA DE.
puss


Kommentarer
Postat av: julia

assnygg halsduk ju :) duktig du är

2013-10-22 @ 15:36:52
URL: http://takethetime.blogg.se/
Postat av: Emilie

Skönt att ni börjar få ordning på saker och ting!:) såg lite bilder på Mias blogg och det verkar som att ni har bytt upp er lite:) kram på er!

2013-10-23 @ 05:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0