godmorgon friends

God morgon!
 
Första morgonen på länge jag fick sällskap av alla mina sambos. Det brukar alltid vara jag som går upp och ligger i soffan tills jag ska till jobbet.
Ska jobba 13-21 idag. & en tid fram över blir det ganska så mycket jobb för min del. Men det är bra i och med att dom bara drar halv skatt nu i November. Så det gillar vi!
 
För stunden har jag ganska mycket hemlängtan. Det är ganska jobbigt att ha det här, för då blir man osugen på allt ink. att jobba, och det är ju aldrig kul att jobba när man inte vill. Vill bara ha världens motivation till att gå till jobbet. Hoppas det kommer snart!
 
Ha det bra.
LOVE
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver en mamma boost!!! Vi kan väl skypa du och jag. Hör av dig när du kan.
Puss och kram. Love Mammis

2013-11-14 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0