Godmorning sweets

Idag är det tisdag & jag är uppe klockan 06.30! Jag ska på en utställning för speciellt klännings märke vi har i vår butik. Så jag kikar runt där ett tag sen ska jag ner och jobba vid klockan 09.00
 
(försökte göra någon slags frisyr idag. Tyckte jag lyckades ganska bra ioch med att klockan var typ halv sju och jag sov fortfarande. heh) eller vad tycker du?

Ganska så skönt att sluta klockan fem idag då. Istället för nio som vanligast. Så det vore ju härligt om jag hann med att träna idag vilket var ett litet tag sen.
Sen vet jag att jag och lucas ska ta en trip till en Coop affär och handla lite. Sen är det ju faktiskt Sverige- Portugal ikväll. Och det måste man ju se på. Inte bara för att man har en pojkvän som är sjukt intresserad av fotboll. Utan nu är det ju faktiskt en viktig match och då kan jag tycka det är kul att kolla lite. Så ikväll blir det fotbollskväll med mina sambos. Mys pys!
ha det bra mina vänner
LOVE


Kommentarer
Postat av: Fille

Jätte jätte fin fläta!! :D

2013-11-21 @ 00:32:45
Postat av: Fille

Jätte jätte fin fläta!! :D

2013-11-21 @ 00:32:47
Postat av: Mamma

En sån där vill jag också ha. Super fint !!!

2013-11-25 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0