helt ärligt?

Helt ärligt, så funderar jag på vad Kenza leker? asså snällaaaaa. tycker inte hon passar i detta Dip Dye för fem öre. det är inte ens hennes stil. bara för att det är "inne" så måste hon ha det. jag fattar inte. blir så irriterad, tycker inte hon passar i "udda" stil heller. så fattar inte vad det är hon leker. haha.
om man jämför med Angelica. så passar ju hon myckeeeeet bättre i det här! hon har iallafall den stilen och klär faktiskt i det. Nu vet ni vad jag tycker.  och fan vad coolt om jag vore värsta stora kända bloggaren. då skulle jag få hela blogg världen mot mig, pga att jag snackat dåligt Kenza den "Helige" STOR bloggarN. hahahahah. det är min dröm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så jälva hardcore ellllin

2012-05-31 @ 20:08:34
Postat av: Pille

håller helt med dig min vän!!!!!

2012-06-01 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0