beautifull people

återigen söndag!!
igår spenderade jag kvällen hemma framför en film förs och främst med en kompis, sedan tog jag mig in till norrtälje till mia, där hon sarah och moa va! där det blev lite drickande osv. somnade sedan i min säng vid klockan sex på morgonen. NICE.
idag har jag vart hos min mormor på fet middag, sen drog jag & alicia in till sthlm på minnesstund. det var väldigt tungt, men väldigt fint gjort. känner inte killen som blev utsatt. men man vill ju ändå visa att man bryr sig!
nu ska jag kolla film. sedan sova mycket gott!!! min kamera är dessvärre borta för tillfället. så inga nya bilder här inte. vi hörs.
en mycket gamal bild på mig & min vän sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0