you know life is crule.



skolan var extra lång idag, kändes det som. vädret skit fint nu på eftermiddagen. efter skolan tog jag mig till grind för att åka hem till pojken och på bussen så träffade jag på min fina gamla vän emilie. så jag följde med henne hem ett tag, hon bor också i grind med sin pojkvän. det var väldigt kul att träffa henne måste jag säga. sedan spenderade jag kvällen i sängen pluggandes med en fin prick på sidan om. nu är jag på något sätt, på dåligt humör, vilket kan vara jävligt skönt ibland. skön känsla  och bara tänka " jag bryr mig inte, och skiter i allt och alla" hehe. cool som man är! jaja.
glömde min kamera hos amer, så inga kort idag. det kommer i morgon. vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0