Kommentarer
Postat av: Henrica

Vart ska jag börja?

Jag ber jättemycket om ursäkt för det jag gjort och även om det inte duger just nu så vill jag att du ska veta varför jag gjorde det.. Jag är en osäker person som inte hittat mig själv än. En utav mina vänner sa att man hittar sin inspiration hos andra, det är så man hittar sig själv. Jag ville vara som du eftersom du har ju vänner, kille liksom allt. Så jag tänkte att okej, jag följer hennes fotspår och blir som hon. Det borde jag inte gjort för jag gjorde det på fel sätt. Jag är ledsen, det här är absolut ingenting jag ska fortsätta med i framtiden eftersom jag kan göra allt för att få det bli bra igen. Jag ska inte följa dig, aldrig mer.



Nu har jag skrivit min anledning till allt det här och jag hoppas du förstår nu.

2011-02-28 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0