helt jävla ofattbart.

min dator fungerar hemma igen! helt otroligt. har inte hört "msn ljudet" på hundra år känns det som. har inte haft tillgång till dator hemma. det har vart ganska skönt om man ska va ärlig, men känns ännu skönare nu! yeah. så nu blir det ändring på bloggen, uppdatering varje dag :D

dagen har spenderats två timmar i skolan. sen åkte jag till amer och vi åkte och hängde på flygis! heh. beslutsångest på mat, så vi sket i det och drog till mcdonalds och tröck i oss 800 kalorier ivar (y) sen åkte vi tillbaka till han och tog det löngt. senare åkte jag förbi mickes nya hus/lägenhet som mia typ bor i. dom har det jätte fint verkligen. as mysigt. jaja, där stannade jag ett tag och kollade idol en snabbis. sen raka spåret hem i mörkret. åka utan lyse är kul fan. pusssssss




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin han är! :)

2010-10-01 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0