tråkigt.

Du är tillsammans med? - amer mustedanagic
Hur gammal är han/hon? - 17
När fyller han/hon år? - 14 december
Vart bor han/hon? - i norrtälje, grind.
Ögonfärg? - bruna
Har han/hon piercat sig någon gång? - nej
Har han/hon druckit någon gång? - ja
Har han/hon rökt? - Yes
Vad har han/hon för färg på rummet? -typ gröna,
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - spara en hel del tror jag.
Har han/hon någon fobi? - han har nog inte någon
Är han/hon beroende av något då? - fifa?
Är han/hon envis? - hehe ja
Vad gör han/hon på helgerna? - umgås med mig, och sina kompisar.
Beskriv honom/henne med tre ord? - otroligt fin, rolig och snäll
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - haha, ja
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för han verkade inte va som alla andra, och jag fick ett bra intryck av han.
Du älskar honom/henne? -helt klart.
Du har slagit honom/henne? - a... :p
Du har roligt med honom/henne? - hela tiden
Du skulle kunna bo med honom/henne? - jag tror det.
Du vet någonting om honom/henne? - ... ja ?
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - yes
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek!
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - att jag är den finaste, och att jag har dom finaste ögonen.
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - hela han? hans ansikte, ögon, hår, kropp, allt.
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - såklaart.
Är du svartsjuk? - ja, tyvär.
Om er:

Bor ni långt ifrån varandra? - norrtälje/ malsta
När blev ni tillsammans? - 16 Juni 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? - fyra månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - jaa, vi har känt varandra sen januari.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - ofta, läskiga
Har ni sovit över hos varandra? - SÅKLART
Har ni bråkat någongång? - ja
Vem håller fjärrkontrollen? - amer ;)
Vad har ni gemensamt? - vi tänker välldigt lika ibland, samma humor.. oftast?
Har ni samma åsikter om saker? - en hel del,
Planerar ni framtiden ihop? - tror det :D
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - en månad, och det va ett helvete.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - ja :)
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - det va en jävligt dum fråga, vi kommer alltid tillhöra varandra.


Kommentarer
Postat av: Elina

Snor listan av dig, har så tråkigt! Förresten, försöka fixa in en fika nu på lovet?

2010-11-01 @ 01:41:34
URL: http://dureforselinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0