svara på det?

-tja. jävligt onödig komentar du där i ett tidigare inlägg. ( då har jag det sagt )-

jag har funderat på en sak. hur kan man bli besatt av en person? hur kan man sakna någon så sjukt mycket att man grinar? Och hur kan man bli så jävla glad när man bara tänker på den här personen, eller bara ser ett foto av dom. Jo det kallas kärlek, det vet vi alla om. Men jag undrar, vad är det egentligen som man är så sjukt förälskad i, i en människa? jo det är personligheten, utseendet och allt! men jag undrar hur fan det går till egentligen? varför känner man inte så om alla, och varför bara en person. Så uttrycket " ni är som skapta för varandra" stämmer, är det meningen att just han och jag ska bli tillsammans? Det finns inget bättre än kärlek, och inte heller något sämre. tyck jag är konstig, men jag undrar ialf. Det är intressant det där. Jag vet ialf att jag älskar någon vid namn andreas dahlström jätte mycket! och att jag har tur som har han



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0