enperfektdag

hej bloggen, idag har vart en såndär skit bra dag, har hunnit med ganska mycket, sov ju hos andreas igår, och i morse så skulle han upp och jobba vid sex, men jag stannade kvar i sängen, och tog en buss vid kvar i elva in till norrtälje, då min kära pappa ringde mig, och jag insåg att jag saknade honom. Så jag ringde upp min älskade bror och kände att jag ville besöka dom, så jag åkte hem till pappsen och emil hade fått en elgitarr, så fyfan vad stolt han var, sötnosen. Efter det så smsade emilie och frågade om jag ville sola med henne, självklart ville jag det. det va jätte nice att träffa emiliesnuttis, efter det mötte andreas upp oss, och emilie drog vidare till sofie, och jag och andreas gick till öb. där mia jobbar, asså på daisys. ikväll vet jag inte vad som händer, tror det bara blir å ligga hemma och svulla, just nu ligger min sötnos och vilar, han har jobbat hela veckan, så jag får väl hejda mig lite, och låta han vila. Men snart så ska jag väcka han, hehe, nu ska jag kolla på idol, vi hörs. puss och kram.


 



Kommentarer
Postat av: emilie

ååh, sötnos emil! haha, kan han spela? :)

2009-10-31 @ 11:30:06
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/
Postat av: emilie

ååh, sötnos emil! haha, kan han spela? :)

2009-10-31 @ 11:30:20
URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0