trettioförsta mars

Hejsan. En ny design på bloggen. Eller design och design kan man inte kalla det. Men har gjort om lite. Hoppas det ser bra ut? Dagen idag var helt okej. Har kommit fram till att dagarna kan inte bli så mycket bättre en bara " okej " det händer alltid samma saker i skolan. Alltid samma saker när man kommer hem.. Men men , Det blir säkert bra , snart är det påsklov och då ska jag riktigt bah ta det lungt. är riktigt trött nuu för tiden. I morgon är det " fotbollstunering" i skolan. Glöm att jag ska dit. Känns så himla onödigt, ist stannar jag hemma och ska verkligen PLUGGA försöka ialf.

jag och andreas ska troligtvis snart boka biljetter till Fast and furious på bio. och äta en mysig middag innan i norrtälje. Det är sånt man ser fram emot. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Ells

var det kul då? :)

2009-03-31 @ 18:00:59
URL: http://eljolilj.blogg.se/
Postat av: sadia

fin design :)

2009-04-01 @ 09:56:37
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0