lördag som skulle kunna varit en söndag

hallå. kom precis hem ifrån andreas. är det bara jag som känner att det verkligen känns som en söndag idag. Det har det gjort ganska många gånger nu. Tror det är lite pga. om man festar på en fredag, så är man as seg på lördagen, fasst det känns som en söndag. Och nu har det partajas i veckorna, så det har kännts som att det är söndag. Men det har inte ens vart det. stort PLUS där tycker jag. Idag kommer emilie hem till mig, och det blir samma refräng som i torsdags. fixa sig, och sen dra till sarah-PARTY- sen vidare till offenciven. Men folk , måste säga att jag e grymt otaggad. För jag e så jävla trött och allt. Men jag hoppas det hinner komma till mig, nu ska jag kolla ut lite kläder till kvällen. puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0