spårad kväll

Lördagen va riktigt rolig. Jag va hos andreas först. men vi åkte senare in till norrtälje. Och jag åkte hem till mia, där alicia också befann sig. trevligt! Sen så cyklade jag in, eller åkte snål skjuts efter moppen.höhö. Vi mötte upp sandra vid kiosken, och gick sedan upp till kärleksudden. Där det var sjukt mycket folk. Såg inte så mycket vilka det var, men manne och gänget ialf. och andreas kom ett tag. Men jag och mia tyckte det sög så vi gick ner till kiosken vid piren för att pissa, man har ju koden (VIP juuu) och där satt vi ett tag i omklädningsrummet och hade det as kul. senare blev det vandring mot norrtälje. Mer privacy ska vi inte gå! hehe, det slutade ialf med att jag och andreas gick hem i mörkret och jag såg ingenting. Men en riktigt rolig kväll ialf! puss på er

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0