29 april

Nu har jag ialf lite fest kläder. Jag mia och alicia åkte till stockholm igår. Och shoppade, det var riktigt nicee. Fast vi hade bara två timmar på oss. Det var lite jävligt. Man sprang åt alla håll. Det var inte många gånger vi gick tillsammans liksom. hehe. Tycker inte om att stress shoppa. Jobbigt. men ialf så hittade jag två klänningar och två linnen. Dom va rätt snygga. och sen ett par pilot brillor till andreas.

Och snart är det valborg. Yeeeeees. Känner att jag inte är så jävla taggad på det nu. För det värkar bli en jävla massa problem bara. Men men. Det blir säkert skit kul. Man har ju flickorna. då blire alltid kul. Nej nu måste jag plugga. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0