28 mars

Tja,idag har inte gjort mycket alls. Jag vaknade klockan 12.00 Riktigt skönt. Sen skulle det städas och en massa. Vid 15.00 kom Anna-stina & hennes barn på fika. han heter isac, och är fan den sööötaste ungen som finns. Asså man vill äta han. ( bilder kommer) Söt! Så då lekte jag & Felicia lite med han. Btw, han är två år. Sen blev det skit god mat. Grillat kött, potatis skivor i ugnen med massa kryddor, Sallad, bearnessås och vitlökssmör. SOOOMMAAR, Ja! . Och nu har jag bara suttit och kollat på tv med mammi. Vi är ensamma hemma. Så nu ska jag fortsätta med det.

Dom säger att det ska bli varmt i hälgen, Då lär ju all snö försvinna! Jag hoppas på det
.Puss & Godnatt- Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0