tjugonionde- Leekrymden

idag skulle jag följa med syster till hennes jobb. Jag har jobbat där
en gång. Så jag hjälper till lite ibland, när det behövs. Den här gången
var det skit lungt där, Det är liksom som ett lekhus innomhus. As nice
haha, och så får typ barn gå dit och leka osv. Men som sakt var det as
lungt idag. satt vid typ fem kom alex förbi. Så han jag och felica lekte
runt i alla klätterställnignar och hopptorn osv. Så jävla kul ;p haha!
måste bara säga att jag träffade emelie söt hedlund i dag på stan.
Det  var skit kul att se henne, för jag har inte träffat henne på as länge.
Men sorligt som det var, så skulle jag precis dra efteråt. satt det blev
en snabb kram ;/

I morn är det sista dan på denna vecka, sedan studiedagar.
Resten av min vecka;
Onsdag:  elina. Sova hos mia
Torsdag; emma sthlm.
Fredag: Elina + en massa
Lördag: sova hos elina
Söndag: sovvaaaa,

Tjaa . elin


Kommentarer
Postat av: elina

haha jag vet att du älskar mig, det e därför vi jämt leker u know ;)

2008-01-30 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

elin




RSS 2.0